Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Polsbroek – Polsbroek

Welkom op de website van huisartsenpraktijk Polsbroek

Let op! Het telefonisch spreekuur is veranderd. U kunt de assistente bellen met de vraag of de dokter u terug wil bellen.  Zij plannen u in de agenda, en de dokter belt u dan terug.

Bij Huisartsenpraktijk Polsbroek bent u 5 dagen in de week van harte welkom. U treft er bijna altijd dezelfde huisarts: J. Kruijt. Alleen bij nascholing of vakantie is er een vervanger.

De praktijk heeft een apotheek en is gecertificeerd. Hij voldoet dus aan alle actuele kwaliteitseisen. Een groot voordeel van onze huisartsenpraktijk: maakt u 's ochtends bijtijds een afspraak, dan kunt u vaak dezelfde dag nog terecht.

Twijfelt u of u naar de dokter moet?

Twijfelt u of u naar de dokter moet? Kijk dan eerst op Thuisarts.nl voor goede informatie.

Zelfzorg - Moet ik naar de dokter - Huisartsenpraktijk Koolhoven

Of download de app 'Moet ik naar de dokter?' via de appstore/google play of de officiële site:

 

Huisartsenpraktijk Polsbroek
Jonglevenweg 1 3415 PP Polsbroek

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

U kunt uw onvrede in de vorm van een klacht telefonisch, per brief, mail of m.b.v. het klachtenformulier bij ons kenbaar maken. Het klachtenformulier is op te halen bij de assistente. Nadat uw klacht bij ons is binnengekomen, zal binnen 5 werkdagen contact met u worden opgenomen en zullen we met u op zoek gaan naar een oplossing.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.